Сетевое сообщество «Лидеры образования. СКО»
Каталог файлов
Меню сайта

Категории раздела
Печатные статьи [15]
Lesson study [34]
Среднесрочное планирование [13]
Новые подходы в преподавании и обучении [6]
Коучинг [14]
Планы по развитию лидерства [2]
Страница ментора [3]

Наш опрос
Сфера вашей деятельности
Всего ответов: 72

Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входа

Информеры
Погода в Казахстане

Приветствую Вас, Гость · RSS 14.05.2024, 02:25

Главная » Файлы » Lesson study

Lesson study по казахскому языку: Қорықтар неге керек?
[ Скачать с сервера (2.55 Mb) ] 08.12.2014, 06:53

СҚО, Петропавл қаласы                                   «№4 орта мектеп» КММ                                          Бектембаева Ж.Б., 3-деңгей

Сабақ тақырыбы: Қорықтар неге керек?

Сабақмақсаты:Топта жұмыс істеу арқылы оқушыларды зерттеушілік әңгімеге қатыстырып, сыни ойлау қабілетін, өз ойын дәлелді жеткізу, топта талқылау дағдысын дамыту

Міндеттері:1.«Қорықтар неге керек?» тақырыбы бойынша оқушылардың білімін жинақтау

2.Тақырып аясында ізденісте болып, өз ойларын айтуға мүмкіндік туғызу, сұрақтарға нақты жауап беруге жаттықтыру

3.Еліміздегі қорықтардың керектігін түсінуге бағыттау

Сабақтың әдіс-тәсілдері:жеке, топпен жұмыс,түсіндіру,диалогтік оқыту,сыни тұрғысынан ойлау,жағдаят жасау (интервью алу)

Сабақтың ресурстары:оқулық, үлестірмелі материалдар,слайдтар, видеоресурс, ватман, түрлі түсті қағаз, маркер, стикерлер, А4 парақтары

Күтілетін нәтиже:оқушылар тақырып аясында ізденісте болып, қорықтар керектігін түсінеді, сөздік қорын пайдалана алады,берілген сұрақтарға еркін жауап беріп,өз ойларын дәлелдей алады

Уақы-ты

Сабақ кезеңдері

Мұғалім қызметі

Оқушы қызметі

Ұйымдастыру формалары

Бағалау

 түрі

3мин

I.Ұйымдастыру кезеңі:

-сәлемдесу

-түгендеу

Психологиялық ахуалды жасау. Тапсырма: ( 2-слайд )

А4 парағына сол қолдың суретін салып, өзің туралы 5 сын есімді жазу, тақтаға ілу

Оқушылармен сәлемдеседі

Сыныптағы оқушыларды түгендейді

Психологиялық атмосфераны орнатуға тырысады

Мұғаліммен сәлемдеседі

 

 

Сол қолдың суретін салады. 5 сын есімді жазады, өз туралы жазғанын айтып береді

Жеке

Өз-өзін бағалау

6мин

II.Үй жұмысын тексеру:

I деңгей: «Табиғатты қорғау үшін мен не істей аламын?» тақырыбына эссе

II деңгей: Қорықтар туралы 5 жолды өлең құрастыру

III деңгей: Оқулықтағы 234-беттегі сұрақтарды пайдаланып диалог құрастыру

 

Мұғалім үй жұмысын қайталатады, берілген деңгей бойынша сұрап тексереді

Оқушылар таңдаған деңгей бойынша үй жұмысын айтып береді

Жеке

 

 

 

 

 

Мұғалім бағалауы

 

 

 

25мин

III.Жаңа тақырып  ( 4-слайд )

1) Ой шақыру: берілген сөйлемге сұрақ құрастырып, сабақ тақырыбын анықтау:

Өз еліміздің  табиғат  байлығын сақтау үшін қорықтар керек.

(  Қорықтар не үшін керек? )

2) Сабақ тақырыбын, мақсатын анықтау:сабақ мақсатын ойластырып ұсыну, талқылау, дәптерге жазу

 

 

 

 

3.Топтарға бөлу (ИТ арқылы 8-слайд) 

- Қалай ойлайсыңдар,  бүгінгі сабақта неше топқа бөлінеміз?

Оқушыларға әр түрлі сурет беру арқылы топтастыру (жануарлар, құстар)

4. Топтағы рөлдерді белгілеу:

Спикер

Идеялардың генераторы

Хатшы

Бағалаушы

Бақылаушы

Таймкипер

 

 

 

5. Жаңа мәтінмен жұмыс жасау:

- Оқулық, 230-бет

- Постер жасау ( әр топқа жеке тапсырма, ИТ арқылы – 11-слайд )

1-топтың тапсырмасы: 1,2-абзацты оқып, 2 үшбұрышты құрастыру

1-ші: Қорықтар не үшін керек?

2-ші: Қорықтарда кімдер еңбек етеді?

2-топтың тапсырмасы: 3,4-абзацты оқып,  2 үшбұрышты құрастыру

1-ші: Қорықтар не үшін керек?

2-ші: Алматы мемлекеттік қорығы туралы

Жеке тапсырма: ҚР қорықтары туралы ( 1 оқушы сабаққа қатысқан кез келген мұғалімнен интервью алады )

 

6.Постердің бағалау критерийлері-мен таныстыру

( ИТ арқылы 12-слайд )

 

 

 

1.ИТ арқылы сөйлемді ұсынады,оқушыларға оқытқызады,өз ойларын білдіруге итермелейді.

 

 

2.Сабақ тақырыбын, мақсатын шығаруға мүмкіндік туғызады.Оқушыларға оқытқызады, аудартады, жұмыс дәптер-леріне жазғызады

 

3.Суреттерді ұсынады, топтарға бөлінуді ұйымдастырады

 

 

 

4.Рөл түрлерін ұсынады

 ( ИТ - да, парақта )

 

 

 

 

 

 

 

 

5. ИТ арқылы тапсырма-лармен таныстырады, орындау барысын бақылайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Мұғалім  бағалау критерийлерімен таныстырады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Тапсырманы оқиды, түсінеді, өз ойларын айтып береді.

 

 

 

2.Сабақ тақырыбын, мақсатын шығарып алады. Оларды оқидыаударады, жұмыс дәптерлеріне  жазады

 

 

3.Ұсынған суреттер арқылы 2  топқа бөлі-неді

 

 

 

4.Топта рөлдерді ақылдасып бөледі

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Тапсырмаларды орындайды, постер жасап қорғайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Оқушылар бағалау критерийлерімен танысады, қолданады

 

 

 

Сыныппен

 

 

 

 

 

Сыныппен

 

 

 

 

 

 

Сыныппен

 

 

 

 

 

Топ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топ жұмысы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топпен

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұғалім бағасы

 

 

 

 

 

Бір-бірін

 

 

 

 

 

 

Өз-өзін

 

 

 

 

 

Бір- бірін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтар бір-бірін бағалайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1мин.

IV.Сергіту сәті

ИТ арқылы видеоресурс ұсынады:

 

 

IV.Сергіту сәтін өткізеді

IV.Сергіту сәтін орындайды

Сынып түгел

 

 

5мин.

V. Қорытынды

А)  Кім жылдам? 3 сұраққа жауап беру  ( 15-слайд )

 

В)I топқа тест тапсырмалары ұсынылады:

1. Қазақстанда ... қорық бар.

А) 8     Б) 9     С) 10

2. Қорғалжын қорығы ... құрылған.

А) Ақмола облысының су-батпақты аймағында     Б) Алматының қасында     С) Арал теңізінің қасында

3. Барсакелмес қорығы ... жылы құрылды.

А) 1930     Б) 1968     С) 1939

4. Алматы қорығы ... құрылған.

А) Іле Алатауында     Б) Ақмола облысында     С) Маңғыстауда

5. 1926 жылы ... қорығы  ұйымдастырылды.

А) Алматы     Б) Барсакелмес     

С) Ақсу - Жабағылы

6. Наурызым қорығы ... жылы құрылды.

А) 1934     Б) 1930     С) 2004

7. 1992 жылы қай қорық құрылды?

А) Алматы     Б) Ақсу – Жабағылы     С) Батыс Алтай

8. Қорықтар ... мақсатымен құрылды.

А) Сирек кездесетін жануарларды сақтау      Б) Табиғаттағы флора мен фаунаны азайту

С) Жұмыс орындарын ашу

9. Қоқиқаз ... мемлекеттік қорығының құсы. 

А) Алакөл     Б) Марқакөл    

С) Қорғалжын

10. Аралда ... қорығы орналасқан.

А) Барсакелмес      Б) Наурызым    

С) Қаратау

II  топқа сөзжұмбақ ұсынылады:

1. Қоқиқаз құсы кездесетін қорық

2. Ең соңғы ашылған қорық

3. Іле Алатауында орналасқан қорық

4. Ең алғаш құрылған қорық
5. Маңғыстау облысында орналасқан қорық
6. Шығыс Қазақстандағы қорық

7. Қостанай облысында орналасқан қорық

С) Тест және сөзжұмбақ жауаптарын беру( 16-слайд )

 

V.Қорытынды жасайды

А) Әр топқа 3 сұрақ ұсынады. 

 

В) Үлестірмелі материал ұсынады, тапсырманы орындатады

V. Қорытынды жасайды

А) Қойылған 3 сұрақты талқылап, жауап береді

 

В) 1-топ тест тапсырмаларын, 2-топ сөзжұмбақты шешеді

 

Топпен

 

 

Жеке

 

Бір-бірін баға-лайды

 

Өзара тексеріс

 

3мин.

VI. Рефлексия:  ( 17-слайд )

- Түрлі түсті қағаздан ұшақ макетін жасап, ұшақтың екі қанатына өз тілектеріңді мен алған әсерлеріңді жазыңдар

 

VI. Түрлі түсті қағаздан  ұшақ макетін жасатады,  тілектер мен әсерлерін жазғызып айтқызады

 

VI. Ұшақ макеті арқылы  тілектер мен әсерлерін жазады. Жазғанын айтып«ұшақтарды» ұшқызады

 

Жеке

 

Мұғалім бағалауы

 

2мин.

VII. Үй жұмысын беру: ( 18-слайд )

- Оқулық, 237-бет, сұрақтарға жазбаша жауап беру

- «Қорықта адам өзін-өзі қалай ұстау керек?» тақырыбына жадынама құрастыру

 

VII.  Үй жұмысын түсіндіріп береді, күнделікке жазғызады

 

VII.  Үй жұмысының мазмұнын тыңдап алады, күнделікке жазады

 

 

 

 

Категория: Lesson study | Добавил: bitl-b
Просмотров: 2724 | Загрузок: 111 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный конструктор сайтов - uCoz