3мин
|
I.Ұйымдастыру кезеңі:
-сәлемдесу
-түгендеу
Психологиялық ахуалды жасау. Тапсырма: ( 2-слайд )
А4 парағына сол қолдың суретін салып, өзің туралы 5 сын есімді жазу, тақтаға ілу
|
Оқушылармен сәлемдеседі
Сыныптағы оқушыларды түгендейді
Психологиялық атмосфераны орнатуға тырысады
|
Мұғаліммен сәлемдеседі
Сол қолдың суретін салады. 5 сын есімді жазады, өз туралы жазғанын айтып береді
|
Жеке
|
Өз-өзін бағалау
|
25мин
|
III.Жаңа тақырып ( 4-слайд )
1) Ой шақыру: берілген сөйлемге сұрақ құрастырып, сабақ тақырыбын анықтау:
Өз еліміздің табиғат байлығын сақтау үшін қорықтар керек.
( Қорықтар не үшін керек? )
2) Сабақ тақырыбын, мақсатын анықтау:сабақ мақсатын ойластырып ұсыну, талқылау, дәптерге жазу
3.Топтарға бөлу (ИТ арқылы 8-слайд)
- Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақта неше топқа бөлінеміз?
Оқушыларға әр түрлі сурет беру арқылы топтастыру (жануарлар, құстар)
4. Топтағы рөлдерді белгілеу:
Спикер
Идеялардың генераторы
Хатшы
Бағалаушы
Бақылаушы
Таймкипер
5. Жаңа мәтінмен жұмыс жасау:
- Оқулық, 230-бет
- Постер жасау ( әр топқа жеке тапсырма, ИТ арқылы – 11-слайд )
1-топтың тапсырмасы: 1,2-абзацты оқып, 2 үшбұрышты құрастыру
1-ші: Қорықтар не үшін керек?
2-ші: Қорықтарда кімдер еңбек етеді?
2-топтың тапсырмасы: 3,4-абзацты оқып, 2 үшбұрышты құрастыру
1-ші: Қорықтар не үшін керек?
2-ші: Алматы мемлекеттік қорығы туралы
Жеке тапсырма: ҚР қорықтары туралы ( 1 оқушы сабаққа қатысқан кез келген мұғалімнен интервью алады )
6.Постердің бағалау критерийлері-мен таныстыру
( ИТ арқылы 12-слайд )
|
1.ИТ арқылы сөйлемді ұсынады,оқушыларға оқытқызады,өз ойларын білдіруге итермелейді.
2.Сабақ тақырыбын, мақсатын шығаруға мүмкіндік туғызады.Оқушыларға оқытқызады, аудартады, жұмыс дәптер-леріне жазғызады
3.Суреттерді ұсынады, топтарға бөлінуді ұйымдастырады
4.Рөл түрлерін ұсынады
( ИТ - да, парақта )
5. ИТ арқылы тапсырма-лармен таныстырады, орындау барысын бақылайды.
6. Мұғалім бағалау критерийлерімен таныстырады
|
1.Тапсырманы оқиды, түсінеді, өз ойларын айтып береді.
2.Сабақ тақырыбын, мақсатын шығарып алады. Оларды оқидыаударады, жұмыс дәптерлеріне жазады
3.Ұсынған суреттер арқылы 2 топқа бөлі-неді
4.Топта рөлдерді ақылдасып бөледі
5. Тапсырмаларды орындайды, постер жасап қорғайды
6. Оқушылар бағалау критерийлерімен танысады, қолданады
|
Сыныппен
Сыныппен
Сыныппен
Топ
Топ жұмысы
Топпен
|
Мұғалім бағасы
Бір-бірін
Өз-өзін
Бір- бірін
Топтар бір-бірін бағалайды
|
5мин.
|
V. Қорытынды
А) Кім жылдам? 3 сұраққа жауап беру ( 15-слайд )
В)I топқа тест тапсырмалары ұсынылады:
1. Қазақстанда ... қорық бар.
А) 8 Б) 9 С) 10
2. Қорғалжын қорығы ... құрылған.
А) Ақмола облысының су-батпақты аймағында Б) Алматының қасында С) Арал теңізінің қасында
3. Барсакелмес қорығы ... жылы құрылды.
А) 1930 Б) 1968 С) 1939
4. Алматы қорығы ... құрылған.
А) Іле Алатауында Б) Ақмола облысында С) Маңғыстауда
5. 1926 жылы ... қорығы ұйымдастырылды.
А) Алматы Б) Барсакелмес
С) Ақсу - Жабағылы
6. Наурызым қорығы ... жылы құрылды.
А) 1934 Б) 1930 С) 2004
7. 1992 жылы қай қорық құрылды?
А) Алматы Б) Ақсу – Жабағылы С) Батыс Алтай
8. Қорықтар ... мақсатымен құрылды.
А) Сирек кездесетін жануарларды сақтау Б) Табиғаттағы флора мен фаунаны азайту
С) Жұмыс орындарын ашу
9. Қоқиқаз ... мемлекеттік қорығының құсы.
А) Алакөл Б) Марқакөл
С) Қорғалжын
10. Аралда ... қорығы орналасқан.
А) Барсакелмес Б) Наурызым
С) Қаратау
II топқа сөзжұмбақ ұсынылады:
1. Қоқиқаз құсы кездесетін қорық
2. Ең соңғы ашылған қорық
3. Іле Алатауында орналасқан қорық
4. Ең алғаш құрылған қорық
5. Маңғыстау облысында орналасқан қорық
6. Шығыс Қазақстандағы қорық
7. Қостанай облысында орналасқан қорық
С) Тест және сөзжұмбақ жауаптарын беру( 16-слайд )
|
V.Қорытынды жасайды
А) Әр топқа 3 сұрақ ұсынады.
В) Үлестірмелі материал ұсынады, тапсырманы орындатады
|
V. Қорытынды жасайды
А) Қойылған 3 сұрақты талқылап, жауап береді
В) 1-топ тест тапсырмаларын, 2-топ сөзжұмбақты шешеді
|
Топпен
Жеке
|
Бір-бірін баға-лайды
Өзара тексеріс
|
2мин.
|
VII. Үй жұмысын беру: ( 18-слайд )
- Оқулық, 237-бет, сұрақтарға жазбаша жауап беру
- «Қорықта адам өзін-өзі қалай ұстау керек?» тақырыбына жадынама құрастыру
|
VII. Үй жұмысын түсіндіріп береді, күнделікке жазғызады
|
VII. Үй жұмысының мазмұнын тыңдап алады, күнделікке жазады
|
|
|