2мин
|
I.Ұйымдастыру кезеңі:
-сәлемдесу
-түгендеу
Психологиялық ахуалды жасау:
- Егер патриот болсаң, мақтан ет
- Егер сыныпта достарың болса, сәлемдес
- Егер көңілің жақсы болса, көрсет
|
Оқушылармен сәлемдеседі
Сыныптағы оқушыларды түгендейді
Психологиялық атмосфераны орнатуға тырысады
|
Мұғаліммен сәлемдеседі
Шеңбер аясында бір-бірімен қарым-қатынас жасайды
|
Сыныппен
|
Мұғалім бағалауы
|
10мин
|
II.Өткенді қайталау
1.Сұрақ-жауап
-Модуль тақырыбы қалай аталады? -Тақырыптағы етістік нені білдіреді?
-Сол етістікті өзіңе етіп қалай өзгертесің? Ал досыңа ше? Сыныптастарың не істеу тиіс?
-Табиғат дегеніміз не?
-Табиғатты қорғау кімнің міндеті?
-Оны қорғау үшін не істеуіміз жөн?
-Халық табиғатты кімге теңеген?
-Табиғат туралы қандай мақал – мәтелдерді келтіруге болады?
|
Мұғалім сұрақтарды ұсынады.Жауаптарды белгілеп тыңдайды, орындау барысын бақылайды
|
Сұрақтарды оқып тыңдайды,жауаптарды береді,бір-бірінің жауаптарын бағалап отырады
|
Жұппен жұмыс
|
Бір – бірін
|
20мин
|
III.Жаңа тақырып
1)Ой шақыру: тақтада берілген әріптердіәліпби ретімен қойып, жасырын сөзді анықтау О,Ы, Қ,Р, Қ
2) Сабақ тақырыбын, мақсатын анықтау:қалай ойлайсыңдар,не туралы сабағымыз,қандай мақсатқа жетуіміз керек?
3)Сабақ тақырыбын ИТ-ға шығару
4) Тапсырманы орындау:
- «Қорықтар дегеніміз не?» сұрағына оқулық арқылы жауап беру( Оқулық, 233 – бет)
- Оқулықтағы 234 – беттегі соңғы абзацпен танысып, қорықтар жалпы қандай мақсатпен құрылады екенін анықтап беру.
5) Нәтижесін тексеру:
-бірнеше жауаптарын тыңдау
-ИТ арқылы дұрыс нұсқасын көрсету
6) Сыныпты топтарға бөлу:
- үш зерттеуші тағайындалады. Олар өздеріне топ таңдайды
7) Ой шақыру: Сабақ тақырыбы және зерттеушілер қалай байланысады?
8) Сабақ тақырыбы бойынша жұмыс:
- Үлестірмелі материалмен танысу (А4 парағы)
- Тапсырмаларды орындау (Постер)
1. Не? Қашан? Қайда?
2. Атлас арқылы қорықтар картасын құру (стикерлермен)
3. Қайда? Нелер тіршілік етеді? (әр топ 3 қорық бойынша жұмыс жасап, қорытынды шығарады)
Егер елімізде жақын арада жаңа қорықтар ашылмаса, табиғат байлықтары азаяды. Ал бізге табиғатты болашақ ұрпаққа сақтау керек.
|
1.ИТ арқылы әріптерді ұсынады,оқушыларға атап айтқызады,өз ойларын білдіруге итермелейді.
2.Сабақ тақырыбын шығаруға мүмкіндік туғызады.
3. Оқушыларға оқытқызу,аударту, жұмыс дәптерлеріне жазғызу
4. Тапсырманы тусіндіріп береді, орындау барысын бақылайды.
5. Мұғалім бірнеше оқушыға жазғанын оқытқызады
6. Мұғалім топқа бөліну шартын түсіндіріп береді
7. Сұрақ ұсынады
8. Үлестірмелі материал ұсынады
1. Тапсырмалардың орындау барысын түсіндіреді.
2. Орындау барысын қадағалайды
3. Тапсырманы түсіндіреді, қажет болса, көмек көрсетеді.
|
1.Тапсырманы орындап,
өз ойларын айтып береді.
2.Сабақ тақырыбын, мақсатын шығарып алады
3.Тақырып атауын оқиды,аударады, жұмыс дәптерлеріне жазады
4.Тапсырманы орындайды
5.Бірнеше оқушы жазған жауаптарын оқып береді, ИТ арқылы салыстырады
6. Оқушылар 3 топқа бөлінеді
7. Топта сұрақты тал-қылап, жауап ұсынады
8. Үлестірмлі материалмен танысады. 1. Топта тапсырмаларды орындайды
2. Қорықтар картасын құрастырады, қорғайды
3. Тапсырманы орындайды, қорытынды шығарып, қорғайды
|
Сыныппен
Сыныппен
Жеке
Жеке
Сынып түгел
Топпен
Топпен
|
Мұғалім бағасы
Бір-бірін
Бір- бірін
Өз-өзін
Топтар бір-бірін бағалайды
Өзара топтық бағалау
|