Сетевое сообщество «Лидеры образования. СКО»
Каталог файлов
Меню сайта

Категории раздела
Печатные статьи [15]
Lesson study [34]
Среднесрочное планирование [13]
Новые подходы в преподавании и обучении [6]
Коучинг [14]
Планы по развитию лидерства [2]
Страница ментора [3]

Наш опрос
Сфера вашей деятельности
Всего ответов: 72

Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входа

Информеры
Погода в Казахстане

Приветствую Вас, Гость · RSS 14.05.2024, 21:05

Главная » Файлы » Lesson study

Lesson study по казахскому языку: Ұлттық саябақтар
[ Скачать с сервера (317.5 Kb) ] 08.12.2014, 06:47

СҚО, Петропавл қаласы                                   «№4 орта мектеп» КММ                                          Бектембаева Ж.Б., 3-деңгей

Сабақ тақырыбы:Ұлттық саябақтар

Сабақмақсаты: Ұлттық саябақтар туралы жаңа мәліметпен танысып,қорытынды жасауға ынталандыру, оқушылардың сыни ойлау қабілетін дамыту

Міндеттері:1.Өткен тақырыппен байланыстыра отырып, зерттеу жұмысын өткізіп, ұлттық саябақ деген не екенін біліп алу 

2. Жаңа мәліметті дұрыс, нақты қолдана білу, оқушыларды тақырыпқа байланысты өз ойын айта білуге үйрету

3. Топта жұмыс жасау арқылы оқушыларды сыйласымдылыққа тәрбие

Сабақтың әдіс-тәсілдері:жұппен, топпен жұмыс,диалогтік оқыту,сыни тұрғысынан ойлау

Сабақтың ресурстары: оқулық, презентация,үлестірмелі материалдар, фломастерлер, стикерлер, А4 парақтары

Күтілетін нәтиже:оқушылар тақырып бойынша ізденіс жасайды, ұлттық саябақ туралы айта біледі,өз ойларын жеткізе біледі, бүгінгі күнмен байланыстырады, жинақтап қорытынды жасайды

Уақы-ты

Сабақ кезеңдері

 Мұғалім қызметі

Оқушы қызметі

Ұйымдастыру формалары

Бағалау

 түрі

2мин.

I.Ұйымдастыру кезеңі:

-сәлемдесу

Психологиялық ахуалды жасау: «Бұлақ» ойыны

- Шеңбер аясында әр оқушы өзіне жұп таңдап, қорықтар туралы бір сөйлемнен құрастырады. Әр жұп«бұлақ» болып тұрады, өз сөйлемін айтып «ағып» кетеді

Оқушылармен сәлемдеседі

 

Психологиялық атмосфераны «Бұлақ» ойыны арқылы орнатады

Мұғаліммен сәлемдеседі

 

Шеңбер аясында тұрып, тапсырманы орындау арқылы  бір-бірімен қарым-қатынас жасайды

Сыныппен

Өз әсерін айтқызу

7мин.

II.Топтарға бөліну   (3 топ )

Тапсырма:

- әр жұп өзіне тағы бір жұпты таңдап, бір топ болып отырады

- топтағы рөлдерді белгілейді (үлестірмелі материал )

 

 

III. Үй жұмысын сұрап тексеру

 Берілген тапсырма: 

1. Оқулық, 237-бет, сұрақтарға жазбаша жауап беру

2. «Қорықта адам өзін-өзі қалай ұстау керек?» тақырыбына жадынама құрастыру

Жадынама құрастыруын жұпта талқылап, өзара бағалау критерийлері арқылы бір-бірін тексереді:

- Неше ереже бар?

- Мен үшін жаңалық қандай?

- Мазмұны маңыздылығы

- Ұқыптылығы

- Әдемілігі  ( үлестірмелі материал )

 

Топтарға бөліну әдісін ұсынады (Слайд арқылы)

 

 

- Рөлдердің тізімін, қызметін таратып береді

 

 

III. Мұғалім жазбаша орындағанын қарап шығады, екі оқушыға жауаптарды оқытқызады

2.Жадынама бойынша оқушыларды жұпта әңгімеге қатыстырады,  өзара бағалау критерий-лері арқылы бір-бірін тексертеді

( Бағалау парағы беріледі )

Слайд арқылы тапсыр-маны оқиды, топқа бөлінеді

 

- Рөлдердің тізімі мен қызметімен танысып, топта белгілейді

 

III. Оқушылар жазбаша орындағанын көрсетеді, екі оқушы жауаптарды оқып береді

2.Жадынама бойынша оқушылар жұпта әңгімеге қатысады , өзара бағалау критерий-лері арқылы бір-бірін тексереді

( Бағалау парағын толтырады )

Сыныппен

 

 

 

Топтық

 

 

 

Жеке

Мұғалім

 

 

 

Бір-бірін

 

 

 

Мұғалім бағалауы

 

IV.Жаңа тақырып

1) Ой шақыру:     (5-9 слайдтар):

 Сабақ тақырыбын, мақсатын анықтау: қалай ойлайсыңдар, сабақ не туралы болады, мақсатымыз қандай?

2) Сабақ тақырыбын ИТ-ға шығару

3) Оқулықпен жұмыс, 239-бет

- жаңа мәтінмен танысып, «Ұлттық саябақ деген не?» сұрағына кластер жасау арқылы жауап беру.

 

 

 

 

Оқушылардың назарын слайдтарға аударып оқытқызады, аудартады, сабақ тақырыбы мен мақсатын айтқызады

 

А4 парағын таратып береді, тапсырманың орындау барысын бақылайды

Слайдтар арқылы тапсырмаларды оқып түсінеді, орындайды, өз ойларымен бөліседі.

 

 

А4 парағына кластер жасап, қорғайды.

Топтық жұмыс

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс

Бір-бірін

 

 

 

 

 

Өзара топтық бағалау

 

V. Сергіту сәті

ИТ арқылы видеоресурс ұсынады

 

 

 Сергіту сәтін өткізеді

 

 Сергіту сәтін орындайды

 

Сынып түгел

 

 

 

VI. Жаңа тақырыпты пысықтау:

1.Жаңа мәтіндер арқылы ұсынылған гипотезаларды талқылап дәлелдеу:

І топтың гипотезасы:  егер еліміздің ұлттық саябақтарын дамытсақ,  біздің мемлекетіміз бар әлемге танымал болады.

ІІ топтың гипотезасы: егер ұлттық саябақтардың инфрақұрылымы жақсарса,  сапалы деңгейге көтерілсе, елімізде туризм саласы дамиды.

ІІІ топтың гипотезасы: егер ұлттық саябақтар арқылы туризм дамыса, еліміздің экономикасы арта түседі.

2. Гипотезаны дәлелдеу үшін, берілген нұсқау бойынша жұмыс жасау:

  • Қажетті мәліметті іздеу, танысу
  •  Негізгі тірек сөз тіркестерін анықтау
  •  Материалды талқылап  жүйелеу
  •  Қорытынды шығару

 

 

Әр топқа бір гипотезадан ұсынады, үлестірмелі материал таратады, орындау барысын түсіндіреді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд арқылы нұсқау ұсынады, түсінуге ынталандырады, қолдануға бағыттайды

Үлестірмелі материал арқылы жаңа мәтіндермен жұмыс жасайды, топта талқылайды, гипотезаны дәлелдеп, қорытынды шығарады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нұсқауды қолдана отырып, топқа берілген гипотезаны дәлелдейді

Жеке, топтық жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топтағы бағалаушы

 

VII. Сабақты қорыту:

1.Сабақ тақырыбы не туралы болды?

2.Мақсатымызға жеттік пе?

3.Сабақта қандай гипотеза жақсы дәлелденді?

4.Сенің қандай ұлттық саябаққа барғың келеді?

5.Саябақтарға барғанда, нені есте сақтау керек?

 

Мұғалім оқушыларға бір сұрақтан қояды, жауап беруге жұмылдырады.

Қойылған сұрақтарды түсініп, жауап береді.

Жеке

Мұғалім бағалауы

 

VIII. Рефлексия:  куб арқылы берілген ойды жалғастырып аяқтау:

- Мен бүгін өзімді жақсы бағалаймын, өйткені  ... 

- Мен бүгін сабақта ...  біліп үйрендім

 

 

VI. Куб арқылы рефлек-сияны ұсынады, ойларды айтқызады

 

VI. Куб арқылы сабақта не біліп үйренгенін, өз-өзін қалай бағалайтын түсіндіріп береді

 

Жеке

 

Мұғалім бағалауы

 

 

IX. Үй жұмысын беру:

1. « Ұлттық саябақ» тақыры-бына презентацияны жасап қорғау

2. Өткенді қайталау

 

 

VII.  Үй жұмысын түсіндіріп береді, күнделікке жазғызады

 

VII.  Үй тапсырмасымен  танысады,  күнделікке жазады

 

 

 

Категория: Lesson study | Добавил: bitl-b
Просмотров: 2761 | Загрузок: 108 | Рейтинг: 1.0/1
Всего комментариев: 0
Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный конструктор сайтов - uCoz