Сетевое сообщество «Лидеры образования. СКО»
Каталог файлов
Меню сайта

Категории раздела
Печатные статьи [15]
Lesson study [34]
Среднесрочное планирование [13]
Новые подходы в преподавании и обучении [6]
Коучинг [14]
Планы по развитию лидерства [2]
Страница ментора [3]

Наш опрос
Сфера вашей деятельности
Всего ответов: 72

Статистика
Яндекс.Метрика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входа

Информеры
Погода в Казахстане

Приветствую Вас, Гость · RSS 21.11.2024, 18:44

Главная » Файлы » Коучинг

Коучинг сабағының қысқа мерзімді жоспары. «Бірінші гимназия» КММ. Баелова Д.Н., Шегірова З.Қ.
17.05.2018, 05:59

Коучинг сабағының қысқа мерзімді жоспары

Күні: 23.10.2017ж.

Өтетін орны:

Петропавл қаласы, «Бірінші гимназия» КММ

қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдері:

Баелова Дина Набиевна

Шегірова Зейнеп Қамбаровна

Коучинг тақырыбы:

Жаңартылған оқу бағдарламасы. Қалыптастырушы бағалау техникаларын тиімді қолдану.

Мақсаты:

Коучинг қатысушыларына «оқуды бағалау» (суммативті бағалау) және «оқыту үшін бағалау» (формативті бағалау), критериалды бағалау түсініктерін қалыптастыру, формативті бағалаудың оқыту үшін тиімділігін үйрету.

Оқыту нәтижесі:

Коуч сессия қатысушылары формативті бағалаудың күнделікті сабақта пайдалану арқылы оқу үрдісін жақсарту, оқушыларды оқытуға жетелеу.

Сілтемелер:

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, слайдтар, ғаламтор материалдары.

Негізгі идеялар:

Қалыптастырушы бағалау, жиынтық бағалау, критериалды бағалау, критерий, дескриптор

Қолданылатын материалдар:

Интерактивті тақта, компьютер, бейнематериалдар, постер, маркер ,слайдтар

Өту формасы, технологиясы, әдістері:

Топтық жұмыс, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, бағалау парақтары.

 

Коучинг

кезеңдері

Коучтың іс-әркеті

Іс-әрекеті

Психологиялық

дайындық

Топқа бөлу.

1 . «Алло» ,«Қайда?» «Жігіттер»  әндері арқылы 3 топқа бөлу. Ән шумақтары арқылы топқа бөлініп, әр топ бір шумақтан ән шырқап,көңілді-күй сыйлаймыз.

2.«Өзіме өзім хат жазамын» әдісін қолданады.

Әндердің атауы жазылған стикер таратады.

 

Конверт таратады.Конверттің ішіндегі сұрақтарға жауап береді.

Семинардан нені күтемін?

Талқылау

Тақырыпты ашу.

3. «Со смыслом, необычно» атты  бейнероликті тамашалау.

Бейнебаянды біздің өмірімізбен қалай байланыстыруға  болады?

4. Жаңартылған оқу бағдарламасы бұрынғы оқу бағдарламасынан несімен ерекшеленеді?

Бұрын                      қазір

5. Критериалды  бағалау  - қалыптастырушы бағалау және жиынтық бағалау туралы айту.

Бүгін жаңартылған оқу бағдарлмасы талқыланып,  өзекті мәселе болып отыр.

Сондықтан  бүгін гі семинарымыздың тақырыбы:   Жаңартылған оқу бағдарламасы. Қалыптастырушы бағалау техникаларын тиімді қолдану.

Бейнероликті жібереді.

Бұл бейнероликті қалай түсіндіңдер? Өз ойларыңды айтыңдар!

Түсіну

Жеке жұмыс.

Топтарға домбыраның суретін салуды  ұсынады.Әрқайсысы салып болғаннан кейін өз жұмыстарын өздері бағалайды.

Одан кейін  критерий арқылы бағалау ұсынылады: 10   ұпай – «5»

7-8  ұпай - «4»

5-6  ұпай - «3»

0-4 ұпай– «2»

Домбыраның құрылысы  неше бөліктен тұрады?

3 ұпай- домбыраның құлағы;

2 ұпай- домбыраның пернесі;

2 ұпай – домбыраның шегі;

1 ұпай –домбыраның тиегі;

1 ұпай – домбыраның үндігі;

1 ұпай – домбыраның түймесі;

Жұмысты бағалау қиын болды ма? Неліктен?( әр мұғалім  өзін - өзі бағалайды)

ҚБ: Бағдаршам түстері

Описание: https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/0c36/0003f04d-3a9e0569/1/640/img21.jpg

Топтық жұмыс:

Топ болып, тапсырманың критериін құрып алу, «Сәтті сабақ жобасын» жазып, қорғайды.

2 топ 1 топтың жұмысына, 1 топ 2 топтың жұмысына  критерийлер жазып, бағалайды.

Мысалы:

мақсаты айқын-3 ұпай

әдіс-тәсілдер қолдану-2 ұпай;

ресурстар тиімділігі(АКТ)-2 ұпай;

нәтижеге жету-3 ұпай.

Описание: https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/0c36/0003f04d-3a9e0569/1/640/img21.jpg

Маркер, ватман береді.

Талдау.

Қалыптастырушы бағалау туралы қысқаша мәлімет.

Қалыптастырушы бағалаудың мынадай түрлерімен таныстыру:

  1. «Бағдаршам» әдісі;
  2. «Бас бармақ» тәсілі
  3. «Көңіл – күй смайлик» әдісі
  4. «Баспалдақ» әдісі

Қорытынды: ҚБ туралы

Бағалаудың  түрі  қалай аталады? 

  1. Бағалау сіздерге түсінікті болды ма?
  2. Бағалаудың қандай түрлерін қолдандық?

 

Қорытындылау:

Конвертті ашып оқиды, алдыңғы жазғанымен салыстырады.

 

 

Категория: Коучинг | Добавил: bitl-b
Просмотров: 1558 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный конструктор сайтов - uCoz